Det fanns en skillnad.....

Har alltid sag att...." oohaaa...vad kan skillnaden möjligtvis vara mellan 2 och 3 barn".......Hehehehe...sparkar mig i arslet ca 5 ggr om dagen nu för tiden. Vet inte om det kan vara att det skiljer 7 år mellan mellan och minsta....Elller att den förbenade åldern gör sin rätt????

Kommer på mig själv allt som ofta att vakna till alarmet på morgonen....och tycka lite ÖVERDRIVET synd om mig själv.......I form av " Vaaaaarföööör.........vad ha jag gjort för ooooont.....AAAAAHHHHH"....sen att jag sovit circus 7 timmar i sträck...verkar faktiskt inte funka.......... Förr, (när man var nybliven mamma i 20 års åldern), kunda man klara 3 dygn på 3 timmars sömn........Funkar INTE så bra längre..........Tydligen har jag blivit en sådan som måste HA sina sketna timmar varje natt...eller bete sig som ett pucko hela dagen efter!!!
Sitter allt som ofta med nappen framför litens ansikte...och med bedjande blick....#snäääääla....Ta nu "bappen"...vaaaaa bappen".......Inte för att jag vill säga Bappen....men jag tror att han fattar bättre då....eller kanske jag fattar bättre.....I alla fall tittar han på mig med en blick som säger: "Ok....jag tar den, om du slutar trada så förbannat"!!!
Efter en lång förklaring för  Liten om HUR viktig mammas sömn är.......får jag ett stooooort leende...och ett väldigt utbrett.....MaaaaaaBaaaaaGööööö.........Jaha.......

Men jag ska ändå inte klaga...Liten sover från halv 8 till lite fram på ljus timmarna.........ja inte f*n vet jag vad klockan e....men ljust e det ui alla fall.....Då får han en halvt orgasniserad vällingflaska....han somnar.....så nåt gott e det i alla fall ;)....Sen rasar man igen........Lite hostande, stönande.....sådär gammal......

Den senaste tiden har vårt hushålls problem legat i !!!!!! VEM GÅR UPP OCH GÖR KAFFE?????.....Bägge ligger och säger liksom ingenting....det hela handlar om vem som är MEST sugen på kaffe.....och klockan halv 6 på morgonen.....e det faktiskt jag......;(......Såjag masar mig upp....under glåpords kastning och sätter igång det jebla javat.......På vägen ut, måste jag ju slå mig lite på Marley`s grind och ömka lite....skulle det missas....kanske ett plåster måste inbringas........

Marley ja.......Denna hund......Om jag någonsin skulle dö.....kommer det att stå

"Japp, Hunden tog kol på henne"

Tro mig, jag älskar detta loppebo........men .......DENNA hund!!!!   Vad ska jag säg........Han äter på ALLT!!!  Felix kan inte längre ringa sin kompisa i klassen....för den ligger i Marleys mage........Min tro att bli Matha Stewart...e ju såååå long gone...den ligger i Marleys mage.........Gårdagens middag (idag =lunch) i Marleys mage.......Barnens läxor, teckningar, viktiga papper....I Marleys mage.......Räkningar......Ja...Ni vet!!!!!

Men jag måste säg att varenda gång jag funderar på MarleyRagu..........så tittar han sådär på mig.....och på nåt sätt så lyckas Kräket......
Min lilla vovve...som driver mig till vansinne <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha...det var ju fan på tiden att du började blogga!!! Du skriver så jäkla bra....FORTSÄTT med det! Kram

2010-06-01 @ 05:45:19
Postat av: Anonym

Är inne & läser

2010-06-01 @ 06:07:04
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0