Flodhästen!!!

Japp, nu är det bestämt!!! Jag ska slänga alla mina kläder...ALLA!!!.....Nix, jag ska inte springa naken och ofreda folk.........Ska köpa mig ett sexmanna tält och klä mig i det.....Kanske två.....så man kan variera...
Har till dagens datum fått frågon om "vi ska ha liten igen" 6!!!!!! SEX GÅNGER!!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! Jag har troligen bara råkat svälja ett bowling klot eller nåt.....

Fast det e ju klart......Man e ju närmare kärring än ungdom.......Tittar jag på en godis, lägger jag på mig 5 kg på stuts.......Köpte en våg i tron om att jag ...JAG skulle försöka gå ner i vikt.....Men tydligen har min kropp bestämt sig för att bli fet, som att den vill håna mig och ge igen för alla år av smalhet och lite mat.......Men ursäääkta mig då kroppen att min magsäck inte va större......fööörlåååååt miiig!!!

Va på grillkväll med Felix klass i kväll.........Tryckte i mig 3 tjocka korvar med bröd.....skulle nog kunnat ha tryckt i mig 3 till.......men tyckte folk tittade sådär ni vet....."aaahhhh....gravid ja.....okej " Efter grillningen va det brännbollsdax.......Jippie....verkligen JIPPIE........ När det va min tur hade jag en personlig kör som hejade
"- Helvarv Linda...HELVARV!!"
Hahahahahahahaha....helvarv....ni ska vara glada om jag tar mig fram till första konen....och hinner runt innan alla har slagit färdigt.............Helvarv......hihihii

Fick se min Micke in action idag igen........När vårt lag va ute så slogs bollen över staketet......Då hoppar "Grasiöse Gunnar" smidigt över tar bollen och smidar sig över igen........Står och skrattar en stund för mig själv när jag ser framför mig att jag skulle göra det.....Grillkvällen hade snabbt förvandlats till ett blodbad med en styck inkrånglad fastskruvad mamma i staket........Barnen hade blivit miljöförstörda och aldrig vågat spela brännboll igen......

Förlorade gjorde  vi med.......skyller helt och hållet på att vi var under bemmanade......

Sitter och kollar på "The Hulk" samtidigt här..........Funderar på hur paff man hade blivit om han hade kommit inkastandes i ens lägenhet.......Han ser ju inte allt för snäll ut....sådär grön och allt.....

Nä,  nu ska jag ta mig ett glas vin och bara finnas en stund <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha. Linda då :)

Om de hjälper så ska jag säga dig att de e fler som behöver 6manna-tält, o att inte ett enda förbanat plagg passar längre (förutom mjukisbyxorna, efter att jag drog av snöret som förut HÖLL DOM UPPE!)

Jag tycker iaf att du e fin, o lyssna på felix -du e inte fet, mamma. Du e bara lite tjock. Sötaste busungen, den :)

Stor kram svägis!

2010-07-12 @ 21:03:28
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0